Leasing – bo liczy się cash flow

Great Interactive to przykład realizacji, która pokazuje, że dobra przestrzeń biurowa nie musi być domeną dużych i rozwiniętych przedsiębiorstw. Korzystając z leasingu, nawet młode firmy będące w okresie dynamicznego wzrostu, mogą zainwestować w biuro wspierające ich kulturę pracy oraz budujące innowacyjny wizerunek na rynku.
 

Inwestycja

Zaprojektowanie i wyposażenie kilkudziesięciu stanowisk pracy, sali konferencyjnej, gabinetu oraz przestrzeni wspólnych to często duży, jednorazowy wydatek. W przypadku firm technologicznych jest to wydatek konieczny, który wspiera rekrutację wysokiej klasy specjalistów czy pozyskiwanie klientów. Co ma zrobić młoda, ale dynamicznie rozwijająca się firma, której zasoby gotówkowe nie pozwalają na jednorazowy zakup?

Elastyczne finansowanie

Odpowiedzią na tę potrzebę jest leasing. Forma finansowania kojarzona głównie z samochodami, jest dobrą propozycja dla biznesu, w którym liczy się cash flow. Stosunkowo nieduża miesięczna rata pozwala zrealizować projekt rozkładając jego koszt na kilka lat, podczas których biuro pracuje dla firmy, podobnie jak samochód.

Realizacja

Dzięki temu rozwiązaniu powstało biuro Great Interactive - firmy technologicznej zajmującej się gamifikacją, czyli wykorzystywaniem mechaniki gier do zwiększania zaangażowania pracowników i konsumentów. Dostarczyliśmy ponad trzydzieści stanowisk pracy, aneks kuchenny, chillout zone, salę konferencyjną czy nietypowy gabinet zarządu - urządzony w undergroundowym klimacie lat dziewięćdziesiątych z drewnianymi, surowymi meblami oraz ciekawym kompletem skórzanych sof.

Opinia klienta

"COBU Design wywiązało się doskonale z postawionego przed nimi zadania. Bezbłędnie uchwycili klimat, jaki chcieliśmy uzyskać w naszym nowym biurze i poprowadzili całą realizację od początku do końca, koordynując wszystkie prace wykonawcze oraz zapewniając doskonałe warunki finansowania inwestycji."

Grzegorz Primus

CEO Great Interactive

Hi we are Great !

Zobacz też inne nasze realizacje

Sprawdź naszą ofertę produktową