450 stanowisk pracy w 20 dni

Takie wyzwania lubimy - duża i skomplikowana logistycznie realizacja, klient wymagający najlepszych produktów, zwracający uwagę na detale oraz krótki termin montażu. Ten projekt dla klienta z branży finansowej, budującego siedzibę swojej firmy w Tychach, przetestował wszystkie nasze kompetencje nie tylko w zakresie doboru produktów, ale przede wszystkim w zakresie organizacji tak dużej inwestycji, w bardzo krótkim czasie.

System zarządzania

To jeden z największych zrealizowanych przez nas projektów - ponad 450 stanowisk pracy, 45 ciężarówek z wyposażeniem i 20 dni na montaż. Skoordynowaliśmy pracę kilkunastu dostawców, opracowaliśmy harmonogramy dostaw i montaży, zadbaliśmy o jakość i dopilnowaliśmy, aby zmiany pojawiające się w projekcie, były uwzględnione i zrealizowane na czas.

Pomocnym narzędziem w koordynacji i wizualizacji tak dużego projektu był „mockup” - czyli makieta wszystkich mebli, która pomogła nam zaprezentować klientowi efekt końcowy oraz umożliwiła właściwe zaplanowanie całego procesu logistycznego.

Produkty premium

Pomimo skali projektu i krótkiego terminu realizacji, nie zapomnieliśmy o designie. Wszystkie biura tej inwestycji zostały zaprojektowane zgodnie z indywidualnymi potrzebami klienta. Nie znajdziemy tutaj rozwiązań powszechnych czy ekonomicznych. Postawiliśmy na produkty premium, które nie tylko spełniają swoją rolę funkcjonalną - tworząc ergonomiczne i estetyczne miejsca pracy, ale budują również wizerunek solidnego przedsiębiorstwa, który w tej branży jest bardzo istotny.

Zobacz też inne nasze realizacje

Sprawdź naszą ofertę produktową